sobota, 23 stycznia 2016

WINTER CODE

Cześć :) Dzisiaj prosty outfit, całkowicie w moim klimacie. Zamiast zimowych kozaków, za którymi nie przepadam, idealnym rozwiązaniem, według mnie, są Air Maxy. Buty te, chociaż przeznaczone są na okres wiosna - lato - jesień, bardzo dobrze sprawdzają się także zimą, przy niewielkich mrozach. Do butów dobrałam klasyczne jeansy, moją ulubioną parkę, bluzę oraz czapkę. Przy okazji tego wpisu pragnę Wam bardzo podziękować za tak częste odwiedziny mojego bloga oraz za wszystkie pozytywne komentarze! :* Chciałam Wam również wspomnieć o moich social mediach. Zachęcam do odwiedzania mojego Instagrama oraz oglądania Snapchata, nick: Tolerancja.23. Jeżeli macie jakieś pytania, zapraszam na mojego Aska. Mam nadzieję, że wszystko Wam się spodoba. Buźka :* 
















Parka - Tally Weijl / Jeansy - New Look / Air Max - Sneakers / Blouse - River Island / Head - h&m

7 komentarzy:

  1. Kurczę, naprawdę fajnie pokazany pomysł na zimowy outfit. Wszystko razem bardzo dobrze wygląda, a Ty idealnie wpasowujesz się do tej stylizacji :) Pozdrawiam i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, zauważyłam, że wybierasz oryginalne miejsca jako tło do swoich zdjęć. Bardzo podoba mi się to, że poważnie podchodzisz do tego co pokazujesz na swoim blogu. Całość jest bardzo estetycznie przedstawiona. Buziaki, mam nadzieję, że notki będą ukazywać się częściej :) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Mam nadzieję, że czas pozwoli mi na częstsze dodawanie postów. Pozdrawiam ;*

      Usuń
  3. Stawiasz na sportowy luz. No i fajnie!Zgrabne nogi w dopasowanych spodniach świetnie się prezentują. Dziewczęcość, to duży atut. Czekam na więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulcia super się prezentujesz! ;) uwielbiam twoje posty ;) M.W. ;)

    OdpowiedzUsuń