sobota, 9 stycznia 2016

KALISZ CITY / CAMO SHIRT



Kalisz - młode duchem najstarsze miasto w Polsce. To właśnie tutaj dzisiaj miałam okazję robić zdjęcia :) Stylizacja wygodna i idealna na spacer po mieście. Dzisiaj wybrałam kozaki zamiast trampek i myślę, że wyszło nie najgorzej ;) Koszula z motywem moro ma już 2 lata i chyba mi się nigdy nie znudzi. Myślę, że całość wyszła fajnie i tak jak lubię, czyli przede wszystkim wygodnie. Oglądajcie i dajcie znać jak Wam się podoba. Buźka :*

 
Bag - h&m / Boots - Deichmann / Pants - New Look / Shirt - ZARA / Shawl, Jacket - Stradivarius 


8 komentarzy:

  1. Stylizacja interesująca :) Koszula moro bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie lubiałam ciuchów typu moro, ale reszta stylizacji super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz dawno ogladajac Twojego instagrama myslalam ze powinnas zalozyc bloga - i sie nie mylilam!z checia ukradlabym Ci kurteczke, ja co znajde taka w sieciowce to wygladam w niej fatalnie... pozdrawiam!😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka super, ale nerki na wierzchu. Uważaj w czasie dużego mrozu!Ach, ta nasza młodość... Całość stylizacji całkiem, całkiem. Pracuj dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, że z KALISZA CITY udało Ci się umieścić w tle tylko kawałek ratusza i starej kamienicy. Zdyscyplinuj fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, całość świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń