niedziela, 17 stycznia 2016

I LIKE GRAY

Cześć :) Dzisiaj postawiłam na botki na szpilce. Rzadko chodzę w obcasach, co jest dziwne bo w szafie mam kilkanaście par szpilek i bardzo je lubię, jednak zawsze stawiam na płaskie i wygodne buty. Do botków dobrałam szare spodnie na kant oraz oversizowy sweter. Obie te rzeczy (i nie tylko) udało mi się kupić na wczorajszych zakupach w Plazie. I powiem Wam szczerze, że zdaję sobie sprawę, że od dłuższego czasu są wyprzedaże ale nie spodziewałam się, że aż takie! 30 zł za spodnie, które według mnie są naprawdę świetne... tylko się cieszyć ;) Jak Wam się podoba? Buźka :*















Pants - New Look / Sweater - New Look / Booties - ZARA / Handbag - River Island

8 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, piękna Ty. Oby tak dalej, a będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super, ale ja zawsze widzę głębiej. Wybierasz przedziwne miejsca do robienia zdjęć. Zdyscyplinuj fotografa! A może o to chodziło? Czy tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło, a ja lubię takie dziwne miejsca. Fotograf robi coraz większe postępy :)

      Usuń
  3. Stylizacja wspaniała! Będę na pewno zaglądać częściej bo całkiem porządny blog modowy powstaje ;) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne buty, Ula :-) skad? P.s uwazam ze fotofraf spisuje sie na medal xx pozdrawiam I czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, a buty są z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog powstaje! Już nie mogę się doczekać kolejnych wpisów :) Będę zaglądać tu często. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochalam sie totalnie w sweterku i torbie! Swietnie to wszystko razem wyglada !:)

    OdpowiedzUsuń