środa, 6 stycznia 2016

MY FIRST TIME

Cześć :) Pierwszy wpis i wielki stres... Bez zbędnego marudzenia kilka słów o mnie i o blogu. Mam na imię Ula, jestem studentką i mam 21 lat. Blog to sposób na pokazanie mojego stylu. Będziecie mogli zobaczyć tu trochę mody, ale nie tylko. Postaram się inspirować i pokazywać, co jest dla mnie ważne :) Dzisiejsza stylizacja to 100% ja (stąd trampki przy -10 stopniach). Oglądajcie i napiszcie co myślicie. Buźka :*







Coat - New Yorker / Converse - Distance / Gloves - h&m / Cap - New Look / Sweater - ZARA / Shirt - h&m / Pants - ZARA  

9 komentarzy:

  1. U-la,la! Ula :)
    Bardzo fajne fotki.
    Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, pierwszy wpis najjbardziej stresujacy potem juz jakos leci:) powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki kochana!☺
    Stylóweczka bomba 💣😄
    Trzymam kciuki za sukces ✊😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi sie podoba! Stylowo :] Czekam na wiecej. Na pewno bede tutaj zagladala. Pozdrawiam xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylóweczka miła dla oka <3 Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Będę obserwować <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie :) według mnie całkowicie trafione, pozdrawiam i życzę powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz i okulary- boskie. Mam nadzieję, że zobaczę tu więcej, tak trafionych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń