sobota, 27 lutego 2016

SUNNY DAY / OOTD

Cześć! Kochani, dzisiaj taki piękny dzień, że od samego rana mam cudowny humor! :) Stylizacja, którą dzisiaj wybrałam to przede wszystkim wygoda (tak dla odmiany ;p). Cały look nieco wiosenny, a to wszystko dzięki dzisiejszej pogodzie. Przy takim słońcu można postawić na trampki i katanę! Oczywiście, poza zdjęciami, miałam narzuconą na siebie parkę. Wtedy było idealnie! Mam nadzieję, że wszystko Wam się spodoba! Następnym razem, postaram się, coś tu więcej napisać i trochę o sobie poopowiadać. Czekam na wasze komentarze :) Buźka :*













Cap - h&m / Jeans jacket - h&m / T-shirt - New Yorker / Pants - New Look / Converse - Allegro

6 komentarzy:

  1. Piękna pogoda, piękna Ty! Czekam, aż coś o sobie napiszesz i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego mi właśnie brakowało. Jest kolor jest moc. Czekam na wiecej słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych zdjęć emanuje już wiosenna energia. Widać, że stroje, które komponujesz, nosisz z przekonaniem i pewnością siebie. Wygląda to lepiej niż najwspanialsza stylizacja na zgarbionej i zagubionej osobie, która niezbyt dobrze czuje się w tym, co ma na sobie. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Jestem na TAK i czekam na więcej! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń